Miele Brand Store - Autoryzowany sprzedawca

Miele Brand Store

O Miele

Wiele argumentów przemawia na korzyść Miele

Od chwili założenia firmy Miele w roku 1899 jej motto brzmi „Immer besser“ - „Zawsze lepiej“. Oznacza to: Wkładamy cały wysiłek, aby być „Zawsze lepsi“ niż wszyscy inni producenci i „Zawsze lepsi“ niż już jesteśmy. Dla naszych klientów oznacza to niezachwianą pewność, że z Miele podjęli właściwą decyzję - prawdopodobnie jedną na całe życie.

Filozofia

Miele od ponad stu lat oferuje swoim Klientom najwyższej klasy, innowacyjne urządzenia AGD. Firmę założyli w 1899 r. Carl Miele i Reinhard Zinkann, a dziś rodzinnym przedsiębiorstwem kieruje już czwarte pokolenie rodzin założycieli.
Tworzymy domowe urządzenia kuchenne, pralnicze oraz odkurzacze, a także urządzenia do profesjonalnych zastosowań. "Immer besser" - "Zawsze lepiej", to zasada, którą kierujemy się od początku istnienia.

Historia

Dwie rodziny kształtują przedsiębiorstwo od ponad 100 lat: rodziny Miele i Zinkann. Z jedenastoma pracownikami, czterema tokarkami i jedną wiertarką, technik Carl Miele i kupiec Reinhard Zinkann założyli w 1899 roku w Herzebrock firmę zajmującą się produkcją wirówek do mleka. Ich motyw przewodni stał się filozofią przedsiębiorstwa: "Immer besser" - "Zawsze lepiej". Te dwa słowa przewijają się jak myśl przewodnia przez ponad stuletnią historię Miele.

Rozwój przedsiębiorstwa

W trakcie roku obrachunkowego 2015/2016, który zakończył się w dniu 30 czerwca 2016 roku firma osiągnęła obrót w wysokości 3,71 miliardów €. Odpowiada to wzrostowi o 224 mln € lub 6,4 proc. Na swoim rodzimym rynku w Niemczech, firma zwiększyła się o 1.1 mld € (plus 6,9 procent). Poza obszarem Niemiec dynamika sprzedaży wzrosła o 6,3 procent. Miele zatrudnia na całym świecie 18,370 osób, w tym 10,326 w Niemczech (stan na 30 czerwca 2016).

Zrównoważony rozwój

Dla Miele odpowiedzialne postępowanie to nie tylko tradycja firmy, ale również sposób na osiągnięcie długoterminowego sukcesu. Miele jest członkiem europejskiej organizacji Global Compact i sygnatariuszem "Charta der Vielfalt". Co dwa lata Miele upublicznia raport zrównoważonego rozwoju.

Design

Ciągły rozwój i doskonalenie są podstawą sukcesu marki Miele. Fakt, że firma podąża za tą strategią, potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia, które często przyznawane są przez wiele lat z rzędu. Urządzenia Miele doceniane są dzięki unikatowym cechom i innowacyjnym rozwiązaniom.

Wyróżnienia Miele

Szczególnie dużą radość sprawiają wyróżnienia, które są przyznawane przez samych użytkowników. W taki sposób Miele zostało wielokrotnie wybrane przez czytelników Readers Digest jako „Most trusted brand“ i zajęło wiele razy 1. miejsce za obsługę klienta podczas przyznawania nagród przez niemiecki monitor klientów, co odzwierciedla duże zaufanie klientów.