Przed zakupem
1. Procedura składania zamówień.
- Aby złożyć zmówienie w sklepie Gomal.pl należy na stronie karty produktu kliknąć ikonkę „ koszyka” .
- Pojawi się informacja o dodaniu produktu do koszyka, produkty znajdujące się w koszyku można przeglądać i modyfikować.
W sklepie nie ma obowiązku logowania aby dokonać zakupów. - Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo automatyczny e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
- Następnie prosimy poczekać na potwierdzenie zamówienia przez obsługę sklepu. Nastąpi to telefonicznie , SMS lub e-mailem maksymalnie w przeciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia ( kontakt w dni robocze).
- W przypadku gdy wybrana forma płatności to przelew na konto , płatności należy dokonać po potwierdzeniu dostępności towaru przez obsługę sklepu.
- Każdy klient składając zamówienie może się zalogować . Otrzymuje wtedy konto klienta. Daje ono możliwość śledzenia statusu swoich zamówień złożonych w sklepie.
- Klikając w dane zamówienie znajdą Państwo następujące informacje:
- lista zamówionych produktów
- koszty dostawy
- kwota do zapłaty
- rodzaj wybranej płatności
- datę złożenia zamówieniaf
- status zamówienia
- datę wysłania przesyłki
- numer przesyłki ( listu przewozowego).
2. Procedura realizacji zamówień.
- Zamówienia realizowane są po potwierdzeniu przez obsługę sklepu. Zamówienia potwierdzamy za pośrednictwem poczy e-mail, SMS lub telefonicznie.
- Średni czas realizacji zamówienia wynikający z dostępności towaru jest określony w karcie towaru ponadto zależy od sposobu dostawy , formy platności i czasu zlożenia zamówienia:
- dla firm kurierskich w zależności od rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy jest to zwykle 1-2 dni robocze;
- dla transportu sklepu Gomal.pl termin uzgadniany jest indywidualnie z obslugą sklepu , jest to zwykle 3-4 dni robocze;
- przy odbiorze osobistym termin realizacji zamówienia następuje w dniu bieżacym lub następnym ale po potwierdzeniu dostepności towaru przez obsługę sklepu;
- w przypadku płatności przelewem realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie zaplaty na konto sklepu a w przypadku zakupu na raty po podpisaniu umowy ratalnej z bankiem;
- zamówienia zlożone w soboty , niedziele oraz świeta są przyjęte do realizacji od pierwszego dnia roboczego;
- zamówienia na towary których nie ma w magazynie mają czas realizacji uzależniony od odstepności towaru u dystrybutora. Klient jest informowany e-mail ,SMS lub telefonicznie o przewidywanym czasie realizacji zamówienia. W przypadku niedostepności towaru lub wycofaniu produktu z oferty przez producenta , obsługa sklepu Gomal.pl skontaktuje sie z Kupującym w celu zmiany lub anulowania zamówienia. Jeżeli w wyniku w/w sytuacji nastąpi anulowanie zamówienia za które kupujący dokonał płatnosci, sprzedawca niezwlocznie, najpóźniej w terminie 14 dni zawiadomi kupującego i zwróci calą otrzymaną sumę za towar.
- Aktualna dostepność produktów można sprawdzić kontaktując sie z obsługą sklepu.
- Dysponujemy magazynem , w którym znajduje się cześć produktów z oferty sklepu.
- Wspólpracując z największymi dystrybutorami w kraju możemy zaoferować dużą dostępność naszej oferty w krótkim czasie.
- Jeżeli zamówiony towar ma status (Na zamówienie) sklepGomal.pl zastrzega sobie mozliwość pobrania zaliczki w wysokości 20% wartości zamówionego towaru. Zaliczka jest rozliczana przy zapłacie za towar.
3. Sposoby płatności.
- Kupując w sklepie Gomal można skorzystać z następujących form płatności:
- przelewem na rachunek bankowy numer konta: 50 1020 5558 1111 1790 6140 0018. W tytule należy wpisać numer zamówienia , który otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Ta forma płatności nie jest obciążona żadnymi dodatkowymi opłatami i gwarantuje uzyskanie najniższej ceny. Towar z zamówienia wysyłamy następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
- gotówką przy odbiorze / firma kurierska/ , czyli za tzw. pobraniem. Pieniądze za zamówienie należy przekazać kurierowi przy dostawie przesyłki .Maksymalna kwota pobrania przez kuriera wynosi 5000 zl. Jeżeli wartość zamówienia przekracza tą kwotę, to różnicę należy wpłacić przelewem na konto sklepu. Przy wyborze tej metody płatności do wartości brutto zamówienia doliczona zostaje opłata za pobranie w wysokości 5 zł, która stanowi koszt pośrednictwa firmy kurierskiej.
- gotówką przy odbiorze / transport sklepu / czyli za tzw. pobraniem. Maksymalna kwota pobrania wynosi 10 000 zl. Ta forma płatności nie jest obciążona żadnymi dodatkowymi opłatami i gwarantuje uzyskanie najniższej ceny.
- gotówką w kasie przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy lub transporcie sklepu Gomal.pl. Ten sposób płatności gwarantuje uzyskanie najniższej ceny.
- platność w systemie ratalnym - sprzedaż ratalna odbywa się za pośrednictwem Santander Consumer Bank.
- Bezpieczne i wygodne płatności On-Line realizowane za pośrednictwem firmy dotpay.
* * *
Do momentu potwierdzenia i weryfikacji zamówiania przez naszych konsultantów płatność online nie jest realizowana i kwota z zamówienia nie jest pobierana.* * *
Po potwierdzeniu zamówienia przez sklep zostanie wygenerowany link do płatności. Link ten zostanie przesłany przez sprzedawcę ( drogą mailową) do kupującego, co umożliwi dokonanie płatności za złożone zamówienie.
4. Dostawa towaru.
- Wysyłka towaru firmą kurierską.
- Wysyłane przez nas towary są w pełni ubezpieczone na koszt sklepu. Przesyłki o wadze do 30 kg dostarczane są w ciągu 1-2 dni roboczych, Przesyłki o wadze ponad 30 kg mogą być dostarczone do 2 dni roboczych ( dotyczy miejscowości mniejszych ).
- kurier dostarcza przesyłkę w godzinach 9-16. W przypadku nieobecności w domu pozostawi awizo z informacją kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę lub zamówić kolejną dostawę.
- dostawa awizowanej przesyłki nie jest dodatkowo płatna.
- przesyłek o wadze powyżej 30 kg kurier nie wnosi do domu, jeżeli poprosimy może pomóc ale nie należy to do jego obowiązków.
- w celu otrzymania informacji o spodziewanej godzinie dostawy przesyłki , skontaktuj się z lokalnym oddziałem firmy kurierskiej ( nr. telefonu, nr. listu przewozowego oraz adres strony otrzymasz w mailu potwierdzającym nadanie przesyłki ).
- na stronach firmy kurierskiej możesz również śledzić status swojej przesyłki za pomocą opcji Track & Trace. Jest to możliwe po wpisaniu numeru listu przewozowego przesyłki , który znajduje się w systemie sklepu Gomal. w dziale „Moje konto - Informacje o zamówieniu”.
- sklepGomal.pl nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. Kurier zazwyczaj nie kontaktuje się telefonicznie z odbiorcą. Opłaty za przesyłki kurierskie - patrz dział koszty dostawy.
- Wysyłka towaru transportem sklepu Gomal.pl.
- dostawy na terenie Warszawy i okolic - obszar do 30 km od centrum Warszawy.
- istnieje możliwość realizacji wysyłki transportem sklepu na terenie polski. Wysyłka uzależniona jest od ilości i wartości zamawianych produktów. Koszty i warunki dostawy ustalane są indywidualnie z obsługą sklepu.
- dostawy realizowane są w dni robocze w godzianch 16-20.
- w dniu dostawy można uzyskać informację o przybliżonej godzinie dostawy.
- przy wyborze tego typu transportu można zamówć towar z płatnością za pobraniem.
- maksymalna kwota pobrania wynosi 10 000 zł.
- dostawy lodówek o szerokości 75 cm i powyżej oraz lodówek dwudrzwiowych typu Side-By-Side są realizowane w indywidualnie ustalonych terminach. Opłaty za dostawy - uzależnione są od ilości i wartości zamówienia.
- Obiór osobisty towaru.
- zamówiony towar można odebrać osobiście z magazynu w siedzibie firmy w Warszawie przy ul. Radarowej 14. PN - PT w godzinach 10 - 18.
5. Odbiór towaru - dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Odbiór towaru - dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej. Odbiór towaru bez zastrzeżeń.
- otrzymaną przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera czy jest zgodna z zamówieniem.
- należy koniecznie sprawdzić w jakim stanie jest opakowanie.
- jeżeli opakowanie nie uległo uszkodzeniu a stan przesyłki nie budzi zastrzeżeń należy pokwitować kurierowi jej odbiór.
- Odbiór towaru - dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej. Uszkodzone opakowanie.
- otrzymaną przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera czy jest zgodna z zamówieniem.
- należy koniecznie sprawdzić w jakim stanie jest opakowanie.
- jeżeli opakowanie nosi znamiona uszkodzenia i jest domniemanie uszkodzenia zawartości przesyłki, należy bezwzględnie w obecności kuriera otworzyć przesyłkę i sprawdzić jej stan. Jeżeli są uwagi co do stanu jakościowego przesyłki należy koniecznie spisać z kurierem protokół szkody, który będzie zawierał : datę , godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków. Odebranie przesyłki w w/w sytuacji bez zastrzeżeń skutkuje utratą roszczeń wobec przewoźnika z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki.
- protokół musi być czytelnie podpisany przez kuriera. Druk protokołu posiada kurier. W opisanym przypadku możecie Państwo odmówić przyjęcia przesyłki . Towar zostanie zwrócony do nas.
- spisany protokół szkody należy niezwłocznie przesłać pocztą e-mail na adres biuro@gomal.pl. Tylko spisany protokół szkody umożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie stosownego odszkodowania .
- dodatkwo najpóźniej w ciągu 24 h należy przesłać na adres e-mail biuro@gomal.pl wypełniony i podpisany formularz „Reklamacja - zgłoszenie”. Należy dołączyć zdjęcia uszkodzonej przesyłki oraz opakowania i wewnętrzych zabezpieczeń.
- należy zachować oryginalne opakowanie.
- o dalszym postępowaniu reklamacyjnym informacje będą przesyłane drogą e-mail.
- Odbiór towaru - dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej. Uszkodzenie zawartości przesyłki
- otrzymaną przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera czy jest zgodna z zamówieniem.
- należy koniecznie sprawdzić w jakim stanie jest opakowanie.
- jeżeli opakowanie nie uległo uszkodzeniu a stan przesyłki nie budzi zastrzeżeń należy pokwitować kurierowi jej odbiór.
- po odebraniu przesyłki w obecności kuriera należy niezwłocznie rozpakować i sprawdzić czy urządzenie nie uległo uszkodzeniu mechanicznemu podczas transportu. W przypadku zastrzeżeń co do stanu urządzenia należy niezwłocznie spisać protokół szkody. Spisany protokół szkody należy niezwłocznie przesłać pocztą e-mail na adres biuro@gomal.pl.
- dodatkwo najpóźniej w ciągu 24 h należy przesłać na adres e-mail biuro@gomal.pl wypełniony i podpisany formularz „Reklamacja - zgłoszenie”. Należy dołączyć zdjęcia uszkodzonej przesyłki oraz opakowania i wewnętrzych zabezpieczeń.
- tylko spisany protokół szkody umożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie stosownego odszkodowania.
- należy zachować oryginalne opakowanie.
- o dalszym postępowaniu reklamacyjnym informacje będą przesyłane drogą e-mail.
6. Odbiór towaru - dostawa realizowana za pośrednictwem sklepu Gomal.pl
- przy odbiorze przesyłki w obecności kierowcy / konwojenta należy sprawdzić , czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
- jeżeli opakowanie nie uległo uszkodzeniu a stan przesyłki nie budzi zastrzeżeń prosimy pokwitować kierowcy/konwojentowi odbiór i zapłacić w przypadku formy płatności za pobraniem.
- w przypadku zastrzeżeń co do stanu urządzenia prosimy o zamieszczenie odpowiedniej adnotacji na dokumencie „ Zlecenie dostawy do klienta „. W opisanym przypadku możecie Państwo odmówić przyjęcia towaru lub ubiegać się o udzielenie rabatu z tytułu odszkodowania za uszkodzenie towaru.
- do zakończenia procedury należy koniecznie zachować oryginalne opakowanie.
- aby otrzymać stosowne odszkodowanie należy w terminie do 5 dni od daty dostawy przesłać pocztą lub e-mailem biuro@gomal.pl. do siedziby sklepu Gomal.pl wypełniony i podpisany formularz „Reklamacja - zgłoszenie”. W przypadku przyznania odszkodowania należy w terminie 7 dni przesłać pocztą lub e-mail biuro@gomal.pl wypełniony i podpisany formularz „Oświadczenie o zaniechaniu dodatkowych roszczeń„.
- Uwaga ! Przyjęcie przez Państwa towaru bez zastrzeżeń w uszkodzonym opakowaniu powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego.
7. Odbiór towaru - odbiór osobisty towaru.
- odbiór towarów : PN-PT w godzinach 10-18.
- przy odbieraniu towaru należy sprawdzić czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzenia.
- sprawdzenie działania sprzętu nabywca przeprowadza samodzielnie po odbiorze.
8. Koszty dostawy.
- dostawa firmą kurierską - opłata zależy od wagi i gabarytów zamawianych produktów. Koszty dostawy można obliczyć po dodaniu produktów do koszyka w zakładce "Twój Koszyk".
- w koszyku możemy onliczyć koszt wysyłki.
- transport sklepu GOMAL.pl - uzależniony jest od ilości i wartości zamawianych produktów. Podstawowe koszty dostawy przedstawia poniższa tabela.
- transport sklepu GOMAL.pl - uzależniony jest od ilości i wartości zamawianych produktów. Jeżli produkt nie jest objęty promocją "TRANSPORT GRATIS" to podstawowe koszty dostawy przedstawia poniższa tabela.
Specyfikacja usługi | Warszawa | Okolice do 30 km od centrum Warszawy |
---|---|---|
Standartowa dostawa 1 szt produktu. | 59,- | 79,- |
Opłata za każdą następną sztukę. | 10,- | 10,- |
Dodatkowa opłata za wniesienie za każde piętro. | 20,- | 20,- |
Dostawa lodówek o szerokości 75 cm. | 80,- | 100,- |
Dostawa lodówek o szerokości powyżej 75 cm i lodówek dwu drzwiowych typu Side-By-Side. | 130,- | 150,- |
Dodatkowa opłata za wniesienie lodówek o szerokości 75 cm i dwu drzwiowych lodówek typu Side-By-Side za każde piętro. | 40,- | 40,- |
Zabranie starego sprzętu do utylizacji. Opłata rozliczana z konwojentem. | 35,- ( za 1 szt ) | 35,- ( za 1 szt ) |
- istnieje możliwość realizacji wysyłki transportem sklepu na terenie Polski. Wysyłka uzależniona jest od ilości i wartości zamawianych produktów. Koszty i warunki dostawy ustalane są indywidualnie z obsługą sklepu.