Przedłużona Gwarancja

 

 

PRZEDŁUŻONA GWARANCJA - jest to wydłużenie standardowo oferowanej gwarancji na nowy produkt. W razie pojawienia się usterki, Mondial Assistance zapewnia dojazd technika w celu dokonania naprawy wraz z pokryciem kosztów jego dojazdu, robocizny oraz ewentualnego transportu produktu z miejsca zamieszkania do autoryzowanego serwisu i z powrotem. W przypadku, gdy naprawa sprzętu jest niemożliwa z przyczyn technicznych lub gdy koszty naprawy przekraczają sumę ubezpieczenia, Centrum Operacyjne organizuje wymianę urządzenia na nowe.

 

UBEZPIECZENIE - pokrywa swoim zakresem szkody powstałe w wyniku przypadkowego uszkodzenia, kradzieży z włamaniem z domu / firmy, samochodu, rabunku, przypadkowego uszkodzenia. Ochrona wykupywana jest w momencie zakupu sprzętu i trwa 1, 2, 3, 4 lub 5 lat. W przypadku szkody likwidacja odbywa się za pośrednictwem wyznaczonego serwisu, w przypadku znaczącej szkody możliwa jest wymiana na sprzęt identyczny lub inny, równorzędny technologicznie, w naszym sklepie. W każdym przypadku potrącany jest udział własny.

 

 

Przedłużona gwarancja i ubezpieczenie to umowa ubezpieczenia ( polisa ) zawarta przy udziale Gomal.pl między Tobą a firmą ubezpieczeniową AWP P&C SA Oddział w Polsce. Obsługę klientów w ramach zawartych polis prowadzi Mondial Assistance z grupy Alianz. Dzięki polisie po zakończeniu gwarancji producenta zyskujesz:
- po zakończeniu gwarancji producenta, nie ponosisz kosztu naprawy i części Twojego sprzętu nawet przez 5 lat.
- nielimitowaną ilość napraw sprzętu obiętego polisą ubezpieczeniową
- wymianę sprzętu na nowy gdy naprawa jest niemożliwa lub nieopłacalna
- szybką naprawę przez wyspecjalizowany serwis
- wygodne zgłaszanie awarii - wystarczy jeden telefon
- ubezpieczenie od przypadkowego uszkodzenia
- kradzieży z włamaniem
- rabaunku
- uszkodzenia na skutek przepięcia

 

 

 

1. Jaki sprzęt można objąć ochroną ubezpieczeniową ?

Ochroną można objąć nowy sprzęt elektrotechniczny, którego cena zakupu wynosi co najmniej 200 PLN brutto.

2. Czy mogę zrezygnować z ochrony ubezpieczeniowej ?

Tak. Masz na to 30 dni od daty zakupu. Pamiętaj jednak, że zwrot kosztu polisy zostanie pomniejszony o okres, w którym sprzęt był objęty ochroną.

3. Ile kosztuje pakiet Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego ?

Cena polisy różni się w zależności od sprzętu, rodzaju ochrony jaki wybierzesz, a także od okresu na jaki wykupujesz ubezpieczenie. Koszty ubezpieczenia przedłużonej gwarancji i ubezpieczenia podane są w sklepie przy produkcie.

4. Jak wygląda obsługa zgłoszenia w razie awarii mojego sprzętu ?

Po przyjęciu zgłoszenia Centrum Operacyjne rozpoczyna likwidację zgłoszonej szkody. Jeśli waga uszkodzonego sprzętu nie przekracza 10 kg i nie jest to sprzęt w zabudowie, przynieś go do wskazanego przez Centrum Operacyjne punktu naprawczego. Jeśli urządzenie waży więcej niż 10 kg lub jest w zabudowie uzgodnimy dogodny dla Ciebie termin wizyty serwisanta w Twoim domu. W przypadku gdy naprawa nie będzie możliwa na miejscu, serwisant zabierze sprzęt do serwisu naprawczego. Jeśli naprawa okaże się niemożliwa lub przekroczy wartość sprzętu - otrzymasz nowy sprzęt.

5. Ile czasu trwa rozpatrzenie zgłoszenia ?

Twoje zgłoszenie rozpatrzymy najszybciej, jak to możliwe. Maksymalny okres to 30 dni.

6. Kiedy przysługuje mi wymiana sprzętu na nowy ?

Nowy sprzęt otrzymasz jeśli naprawa usterki okaże się niemożliwa lub przekroczy wartość użytkowanego sprzętu. Sprzęt otrzymasz bezpłatną przesyłką kurierską, najpóźniej do 30 dni od momentu zgłoszenia szkody.

7. Co to jest przedłużona gwarancja i ubezpieczenie ?

Przedłużona gwarancja to wydłużenie standardowej gwarancji producenta o dodatkowe 1, 2 lub 3 lata. Oznacza to, że nawet po upływie gwarancji producenta masz zapewnioną bezpłatną naprawę lub wymianę na nowy w razie awarii Twojego sprzętu.

Ubezpieczenie - pokrywa swoim zakresem szkody powstałe w wyniku przypadkowego uszkodzenia, kradzieży z włamaniem z domu / firmy, samochodu, rabunku, przypadkowego uszkodzenia. Ochrona wykupywana jest w momencie zakupu sprzętu i trwa 1, 2, 3, 4 lub 5 lat. W przypadku szkody likwidacja odbywa się za pośrednictwem wyznaczonego serwisu, w przypadku znaczącej szkody możliwa jest wymiana na sprzęt identyczny lub inny, równorzędny technologicznie, w naszej sieci. W każdym przypadku potrącany jest udział własny.

8. Ile najdłużej może trwać gwarancja na sprzęt i ubezpieczenie ?

Nawet do 5 lat. Najczęściej producenci dają 2 lata swojej gwarancji, a u nas możesz przedłużyć ochronę nawet o dodatkowe 3 lata.

9. Komu mam zgłosić awarię sprzętu w ramach przedłużonej gwarancji i ubezpieczenia ?

Jeśli minął okres gwarancji producenta i chcesz zgłosić awarię w ramach przedłużonej gwarancji, zadzwoń do Centrum Operacyjnego pod numer 22 563 11 50. Pamiętaj, że zgłoszenie musi nastąpić w terminie 5 dni roboczych od zauważenia usterki. W trakcie rozmowy z Centrum Operacyjnym zostaniesz poproszony o podanie kilku niezbędnych danych (Twoje imię i nazwisko, numer polisy, numer seryjny sprzętu, Twój adres). Zgłoszenia możesz dokonać również droga mailową pisząc pod adresassistance@mondial-assistance.pl. Pamiętaj aby wpisać dane sprzętu, numer polisy a także dane kontaktowe, tak aby Centrum Operacyjne mogło się z Tobą skontaktować.