Dostawa towaru lub odbiór własny
1. Dostawa towaru
- Wysyłka towaru firmą kurierską.
- Wysyłane przez nas towary są w pełni ubezpieczone na koszt sklepu. Przesyłki o wadze do 30 kg dostarczane są w ciągu 1-2 dni roboczych, Przesyłki o wadze ponad 30 kg mogą być dostarczone do 2 dni roboczych ( dotyczy miejscowości mniejszych ).
- kurier dostarcza przesyłkę w godzinach 9-16. W przypadku nieobecności w domu pozostawi awizo z informacją kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę lub zamówić kolejną dostawę.
- dostawa awizowanej przesyłki nie jest dodatkowo płatna.
- przesyłek o wadze powyżej 30 kg kurier nie wnosi do domu, jeżeli poprosimy może pomóc ale nie należy to do jego obowiązków.
- w celu otrzymania informacji o spodziewanej godzinie dostawy przesyłki , skontaktuj się z lokalnym oddziałem firmy kurierskiej ( nr. telefonu, nr. listu przewozowego oraz adres strony otrzymasz w mailu potwierdzającym nadanie przesyłki ).
- na stronach firmy kurierskiej możesz również śledzić status swojej przesyłki za pomocą opcji Track & Trace. Jest to możliwe po wpisaniu numeru listu przewozowego przesyłki , który znajduje się w systemie sklepu Gomal. w dziale „Moje konto - Informacje o zamówieniu”.
- sklepGomal.pl nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. Kurier zazwyczaj nie kontaktuje się telefonicznie z odbiorcą. Opłaty za przesyłki kurierskie - patrz dział koszty dostawy.
- Wysyłka towaru transportem sklepu Gomal.pl.
- dostawy na terenie Warszawy i okolic - obszar do 30 km od centrum Warszawy.
- istnieje możliwość realizacji wysyłki transportem sklepu na terenie polski. Wysyłka uzależniona jest od ilości i wartości zamawianych produktów. Koszty i warunki dostawy ustalane są indywidualnie z obsługą sklepu.
- dostawy realizowane są w dni robocze w godzianch 16-20.
- w dniu dostawy można uzyskać informację o przybliżonej godzinie dostawy.
- przy wyborze tego typu transportu można zamówć towar z płatnością za pobraniem.
- maksymalna kwota pobrania wynosi 10 000 zł.
- dostawy lodówek o szerokości 75 cm i powyżej oraz lodówek dwudrzwiowych typu Side-By-Side są realizowane w indywidualnie ustalonych terminach. Opłaty za dostawy - uzależnione są od ilości i wartości zamówienia.
- Obiór osobisty towaru.
- zamówiony towar można odebrać osobiście z magazynu w siedzibie firmy w Warszawie przy ul. Radarowej 14. PN - PT w godzinach 10 - 18.
2. Odbiór towaru - dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Odbiór towaru - dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej. Odbiór towaru bez zastrzeżeń.
- otrzymaną przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera czy jest zgodna z zamówieniem.
- należy koniecznie sprawdzić w jakim stanie jest opakowanie.
- jeżeli opakowanie nie uległo uszkodzeniu a stan przesyłki nie budzi zastrzeżeń należy pokwitować kurierowi jej odbiór.
- Odbiór towaru - dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej. Uszkodzone opakowanie.
- otrzymaną przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera czy jest zgodna z zamówieniem.
- należy koniecznie sprawdzić w jakim stanie jest opakowanie.
- jeżeli opakowanie nosi znamiona uszkodzenia i jest domniemanie uszkodzenia zawartości przesyłki, należy bezwzględnie w obecności kuriera otworzyć przesyłkę i sprawdzić jej stan. Jeżeli są uwagi co do stanu jakościowego przesyłki należy koniecznie spisać z kurierem protokół szkody, który będzie zawierał : datę , godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków. Odebranie przesyłki w w/w sytuacji bez zastrzeżeń skutkuje utratą roszczeń wobec przewoźnika z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki.
- protokół musi być czytelnie podpisany przez kuriera. Druk protokołu posiada kurier. W opisanym przypadku możecie Państwo odmówić przyjęcia przesyłki . Towar zostanie zwrócony do nas.
- spisany protokół szkody należy niezwłocznie przesłać pocztą e-mail na adres biuro@gomal.pl. Tylko spisany protokół szkody umożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie stosownego odszkodowania .
- dodatkwo najpóźniej w ciągu 24 h należy przesłać na adres e-mail biuro@gomal.pl wypełniony i podpisany formularz „Reklamacja - zgłoszenie”. Należy dołączyć zdjęcia uszkodzonej przesyłki oraz opakowania i wewnętrzych zabezpieczeń.
- należy zachować oryginalne opakowanie.
- o dalszym postępowaniu reklamacyjnym informacje będą przesyłane drogą e-mail.
- Odbiór towaru - dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej. Uszkodzenie zawartości przesyłki
- otrzymaną przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera czy jest zgodna z zamówieniem.
- należy koniecznie sprawdzić w jakim stanie jest opakowanie.
- jeżeli opakowanie nie uległo uszkodzeniu a stan przesyłki nie budzi zastrzeżeń należy pokwitować kurierowi jej odbiór.
- po odebraniu przesyłki w obecności kuriera należy niezwłocznie rozpakować i sprawdzić czy urządzenie nie uległo uszkodzeniu mechanicznemu podczas transportu. W przypadku zastrzeżeń co do stanu urządzenia należy niezwłocznie spisać protokół szkody. Spisany protokół szkody należy niezwłocznie przesłać pocztą e-mail na adres biuro@gomal.pl.
- dodatkwo najpóźniej w ciągu 24 h należy przesłać na adres e-mail biuro@gomal.pl wypełniony i podpisany formularz „Reklamacja - zgłoszenie”. Należy dołączyć zdjęcia uszkodzonej przesyłki oraz opakowania i wewnętrzych zabezpieczeń.
- tylko spisany protokół szkody umożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie stosownego odszkodowania.
- należy zachować oryginalne opakowanie.
- o dalszym postępowaniu reklamacyjnym informacje będą przesyłane drogą e-mail.
3. Odbiór towaru - dostawa realizowana za pośrednictwem sklepu Gomal.pl
- przy odbiorze przesyłki w obecności kierowcy / konwojenta należy sprawdzić , czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
- jeżeli opakowanie nie uległo uszkodzeniu a stan przesyłki nie budzi zastrzeżeń prosimy pokwitować kierowcy/konwojentowi odbiór i zapłacić w przypadku formy płatności za pobraniem.
- w przypadku zastrzeżeń co do stanu urządzenia prosimy o zamieszczenie odpowiedniej adnotacji na dokumencie „ Zlecenie dostawy do klienta „. W opisanym przypadku możecie Państwo odmówić przyjęcia towaru lub ubiegać się o udzielenie rabatu z tytułu odszkodowania za uszkodzenie towaru.
- do zakończenia procedury należy koniecznie zachować oryginalne opakowanie.
- aby otrzymać stosowne odszkodowanie należy w terminie do 5 dni od daty dostawy przesłać pocztą lub e-mailem biuro@gomal.pl. do siedziby sklepu Gomal.pl wypełniony i podpisany formularz „Reklamacja - zgłoszenie”. W przypadku przyznania odszkodowania należy w terminie 7 dni przesłać pocztą lub e-mail biuro@gomal.pl wypełniony i podpisany formularz „Oświadczenie o zaniechaniu dodatkowych roszczeń„.
- Uwaga ! Przyjęcie przez Państwa towaru bez zastrzeżeń w uszkodzonym opakowaniu powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego.
4. Odbiór towaru - odbiór osobisty towaru.
- odbiór towarów : PN-PT w godzinach 10-18.
- przy odbieraniu towaru należy sprawdzić czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzenia.
- sprawdzenie działania sprzętu nabywca przeprowadza samodzielnie po odbiorze.
5. Koszty dostawy.
- dostawa firmą kurierską - opłata zależy od wagi i gabarytów zamawianych produktów. Koszty dostawy można obliczyć po dodaniu produktów do koszyka w zakładce "Twój Koszyk".
- w koszyku możemy onliczyć koszt wysyłki.
- transport sklepu GOMAL.pl - uzależniony jest od ilości i wartości zamawianych produktów. Jeżli produkt nie jest objęty promocją "TRANSPORT GRATIS" to podstawowe koszty dostawy przedstawia poniższa tabela.
Specyfikacja usługi | Warszawa | Okolice do 30 km od centrum Warszawy |
---|---|---|
Standartowa dostawa 1 szt produktu. | 59,- | 79,- |
Opłata za każdą następną sztukę. | 10,- | 10,- |
Dodatkowa opłata za wniesienie za każde piętro. | 20,- | 20,- |
Dostawa lodówek o szerokości 75 cm. | 80,- | 100,- |
Dostawa lodówek o szerokości powyżej 75 cm i lodówek dwu drzwiowych typu Side-By-Side. | 130,- | 150,- |
Dodatkowa opłata za wniesienie lodówek o szerokości 75 cm i dwu drzwiowych lodówek typu Side-By-Side za każde piętro. | 40,- | 40,- |
Zabranie starego sprzętu do utylizacji. Opłata rozliczana z konwojentem. | 35,- ( za 1 szt ) | 35,- ( za 1 szt ) |
- istnieje możliwość realizacji wysyłki transportem sklepu na terenie Polski. Wysyłka uzależniona jest od ilości i wartości zamawianych produktów. Koszty i warunki dostawy ustalane są indywidualnie z obsługą sklepu.