Powered by Smartsupp

Regulamin sklepu ważny do 31-12-2022

I Strony transakcji.

 

  1. Sprzedawcą jest sklep gomal.pl działający pod adresem www.gomal.pl prowadzony przez firmę INTERMAL z siedzibą w Warszawie przy ul. Radarowej 14, tel: +48 (22) 846-11-07, e-mail: biuro@gomal.pl, działającą na podstawie wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta m.st. Warszawy pod numerem.499620, NIP 522-149-45-98, REGON 142108990, - zwany dalej sklepem internetowym.
  2. Kupującym może być osoba pełnoletnia, zameldowana na pobyt stały lub tymczasowy na terytorium Polski, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba prawna posiadająca siedzibę na terytorium Polski - zwana dalej Kupującym.

 

II Oferta.

 

  1. Sklep Gomal.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci internetowej oraz stacjonarnie i mieści się pod adresem strony www.gomal.pl .Strona sklepu zawiera informacje o towarach i usługach które można nabyć w sklepie internetowym oraz stacjonarnie. W przypadku wątpliwości wszelkie informacje o towarach i usługach zamieszczone na stronie www.gomal.pl stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym i firmą prowadzącą sklep internetowy w rozumieniu art.. 71 kodeksu cywilnego. zgodnie z warunkami regulaminu.
  2. Oferowane towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub importera. Posiadają wymagane przez polskie prawo atesty.
  3. Towary pochodzą od oficjalnych dystrybutorów.
  4. Ceny produktów podane są brutto w zł polskich i zawierają wszystkie składniki (KGO, VAT). Cena podana przy każdym towarze jest obowiązująca do czasu wyczerpania zapasów magazynowych.
  5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych.
  6. Sprzedający dołoży starań aby towary znajdujące się w ofercie sklepu były na bieżąco dostępne. W przypadku niedostępności całości lub części towaru z zamówienia Kupujący zostanie o tym poinformowany i do niego będzie należała decyzja co do sposobu realizacji zamówienia, tzn. - częściowej realizacji, wydłużonego czasu realizacji lub anulowania zamówienia.

 

III Transakcja.

 

  1. Zamówienia w sklepie gomal.pl można składać 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu korzystając ze strony internetowej.
  2. Podczas dokonywania zamówienia Kupujący jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich pól w formularzu zamówienia - podania imienia i nazwiska, dokładnego adresu zamieszkania, adresu e-mail oraz telefonu kontaktowego. Po złożeniu zamówienia kupujący otrzymuje automatyczny e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Następnie prosimy poczekać na potwierdzenie zamówienia przez obsługę sklepu. Nastąpi to telefonicznie, SMS lub e-mailem w ciągu maksymalnie 24 godzin od daty złożenia zamówienia (dni robocze). Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta są przyjęte do realizacji pierwszego dnia roboczego. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić lub było złożone z naruszeniem procedury składania zamówień.
  3. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji przez obsługę sklepu gomal.pl (informacja wysyłanej drogą e-mail) jest momentem zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Kupującym a sklepem.
  4. W przypadku braku możliwości kontaktu ze względu na błędy w numerze telefonu i adresie e-mail, zamówienie zostanie anulowane w ciągu 5 dni od daty złożenia.
  5. Średni czas realizacji zamówienia wynikający z dostępności towaru jest określony w karcie towaru ponadto zależy od sposobu dostawy, formy płatności i czasu złożenia zamówienia:
    • dla firm kurierskich w zależności od rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy jest to zwykle 1-2 dni robocze;
    • dla transportu gomal.pl termin uzgadniany jest indywidualnie z obsługą sklepu, są to zwykle 3-4 dni robocze;
    • przy odbiorze osobistym termin realizacji zamówienia następuje w dniu bieżącym lub następnym ale po potwierdzeniu dostępności towaru przez obsługę sklepu;
    • w przypadku płatności przelewem realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpłynięciu zapłaty na konto sklepu a w przypadku zakupu na raty po podpisaniu umowy ratalnej ; pierwszego dnia roboczego;
    • zamówienia na towary których nie ma w magazynie mają czas realizacji uzależniony od dostępności towaru u dystrybutora .Klient jest informowany e-mail, SMS lub telefonicznie o przewidywanym czasie realizacji zamówienia. W przypadku niedostępności towaru lub wycofaniu produktu z oferty przez producenta, obsługa sklepu gomal.pl skontaktuje się z Kupującym w celu zmiany lub anulowania zamówienia. Jeżeli w wyniku w/w sytuacji nastąpi anulowanie zamówienia za które Kupujący dokonał płatności, sprzedawca niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni zawiadomi Kupującego i zwróci całą otrzymaną sumę za towar.
  6. Aktualną dostępność produktów można sprawdzić kontaktując się z obsługą sklepu. Dysponujemy magazynem w którym znajduje się część produktów z oferty sklepu. Współpracując z największymi dystrybutorami w kraju możemy zaoferować dużą dostępność naszej oferty w krótkim czasie.
  7. Jeżeli zamówiony towar ma status " Na zamówienie" sklep gomal.pl zastrzega sobie możliwość pobrania zaliczki w wysokości 20% wartości zamówionego towaru. Zaliczka jest rozliczana przy zapłacie za towar.

 

IV Płatności.

 

  1. Kupując w sklepie Gomal.pl można skorzystać z następujących form płatności:
    • przelewem na rachunek bankowy numer konta: 30 1140 2004 0000 3702 8326 3245. W tytule należy wpisać numer zamówienia , który otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Ta forma płatności nie jest obciążona żadnymi dodatkowymi opłatami i gwarantuje uzyskanie najniższej ceny. Towar z zamówienia wysyłamy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
      • gotówką przy odbiorze / firma kurierska/ , czyli za tzw. pobraniem. Pieniądze za zamówienie należy przekazać kurierowi przy dostawie przesyłki .Maksymalna kwota pobrania przez kuriera wynosi 5000 zl. Jeżeli wartość zamówienia przekracza tą kwotę, to różnicę należy wpłacić przelewem na konto sklepu. Przy wyborze tej metody płatności do wartości brutto zamówienia doliczona zostaje opłata za pobranie w wysokości 5 zł, która stanowi koszt pośrednictwa firmy kurierskiej.
    • gotówką lub kartą przy odbiorze / transport sklepu / czyli za tzw. pobraniem. Maksymalna kwota pobrania wynosi 20 000 zl. Ta forma płatności nie jest obciążona żadnymi dodatkowymi opłatami i gwarantuje uzyskanie najniższej ceny.
    • gotówką lub kartą w kasie przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy lub transporcie sklepu gomal.pl. Ten sposób płatności gwarantuje uzyskanie najniższej ceny.
    • płatność w systemie ratalnym - sprzedaż ratalna odbywa się za pośrednictwem Santander Consumer Bank.
    • Bezpieczne i wygodne płatności On-Line realizowane za pośrednictwem firmy dotpay.

      Do momentu potwierdzenia i weryfikacji zamawiania przez naszych konsultantów płatność online nie jest realizowana i kwota z zamówienia nie jest pobierana.

      * * *

      Po potwierdzeniu zamówienia przez sklep zostanie wygenerowany link do płatności. Link ten zostanie przesłany przez sprzedawcę ( drogą mailową) do kupującego, co umożliwi dokonanie płatności za złożone zamówienie.

 

V Dostawa towaru.

 

  1. Wysyłka towaru firmą kurierską.
      • wysyłane przez nas towary są w pełni ubezpieczone na koszt sklepu. Przesyłki o wadze do 30 kg dostarczane są w ciągu 1-2 dni roboczych. Przesyłki o wadze ponad 30 kg mogą być dostarczone do 2 dni roboczych ( dotyczy miejscowości mniejszych ).
      • kurier dostarcza przesyłkę w godzinach 9-16. W przypadku nieobecności w domu pozostawi awizo z informacją kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę lub zamówić kolejną dostawę.
      • dostawa awizowanej przesyłki nie jest dodatkowo płatna.
      • przesyłek o wadze powyżej 30 kg kurier nie wnosi do domu, jeżeli poprosimy może pomóc ale nie należy to do jego obowiązków.
      • w celu otrzymania informacji o spodziewanej godzinie dostawy przesyłki , skontaktuj się z lokalnym oddziałem firmy kurierskiej ( nr. telefonu, nr. listu przewozowego oraz adres strony otrzymasz w mailu potwierdzającym nadanie przesyłki ).
      • na stronach firmy kurierskiej możesz również śledzić status swojej przesyłki za pomocą opcji Track & Trace. Jest to możliwe po wpisaniu numeru listu przewozowego przesyłki , który znajduje się w systemie sklepu Gomal.pl. w dziale „Moje konto - Informacje o zamówieniu”.
      • sklep gomal.pl nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. Kurier zazwyczaj nie kontaktuje się telefonicznie z odbiorcą. Opłaty za przesyłki kurierskie - patrz dział koszty dostawy.
  2. Wysyłka towaru transportem sklepu gomal.pl
    • dostawy na terenie Warszawy i okolic - obszar do 30 km od centrum Warszawy.
    • istnieje możliwość realizacji wysyłki transportem sklepu na terenie polski. Wysyłka uzależniona jest od ilości i wartości zamawianych produktów. Koszty i warunki dostawy ustalane są indywidualnie z obsługą sklepu.
    • dostawy realizowane są w dni robocze w godzinach 16-20.
    • w dniu dostawy można uzyskać informację o przybliżonej godzinie dostawy. przy wyborze tego typu transportu można zamówić towar z płatnością za pobraniem. maksymalna kwota pobrania wynosi 10 000 zł.
    • dostawy lodówek o szerokości 75 cm i powyżej oraz lodówek dwudrzwiowych typu Side-By-Side są realizowane w indywidualnie ustalonych terminach. Opłaty za dostawy - uzależnione są od ilości i wartości zamówienia.
  3. Obiór osobisty towaru.
    • zamówiony towar można odebrać osobiście z magazynu w siedzibie firmy w Warszawie przy ul. Radarowej 14. PN - PT w godzinach 10 - 18.

 

VI Odbiór towaru.

 

  1. Odbiór towaru - dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej. Odbiór towaru bez zastrzeżeń.
    • otrzymaną przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera czy jest zgodna z zamówieniem.
    • należy koniecznie sprawdzić w jakim stanie jest opakowanie.
    • jeżeli opakowanie nie uległo uszkodzeniu a stan przesyłki nie budzi zastrzeżeń należy pokwitować kurierowi jej odbiór.
  2. Odbiór towaru - dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej. Uszkodzone opakowanie.
    • otrzymaną przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera czy jest zgodna z zamówieniem.
    • należy koniecznie sprawdzić w jakim stanie jest opakowanie.
    • jeżeli opakowanie nosi znamiona uszkodzenia i jest domniemanie uszkodzenia zawartości przesyłki, należy bezwzględnie w obecności kuriera otworzyć przesyłkę i sprawdzić jej stan. Jeżeli są uwagi co do stanu jakościowego przesyłki należy koniecznie spisać z kurierem protokół szkody, który będzie zawierał : datę , godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków. Odebranie przesyłki w w/w sytuacji bez zastrzeżeń skutkuje utratą roszczeń wobec przewoźnika z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki.
    • protokół musi być czytelnie podpisany przez kuriera. Druk protokołu posiada kurier. W opisanym przypadku możecie Państwo odmówić przyjęcia przesyłki . Towar zostanie zwrócony do nas.
    • spisany protokół szkody należy niezwłocznie przesłać pocztą e-mail na adres biuro@gomal.pl. Tylko spisany protokół szkody umożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie stosownego odszkodowania .
    • dodatkowo najpóźniej w ciągu 24 h należy przesłać na adres e-mail biuro@gomal.pl wypełniony i podpisany formularz „Reklamacja - zgłoszenie”. Należy dołączyć zdjęcia uszkodzonej przesyłki oraz opakowania i wewnętrznych zabezpieczeń.
    • należy zachować oryginalne opakowanie.
    • o dalszym postępowaniu reklamacyjnym informacje będą przesyłane drogą e-mail.
  3. Odbiór towaru - dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej. Uszkodzenie zawartości przesyłki
    • otrzymaną przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera czy jest zgodna z zamówieniem.
    • należy koniecznie sprawdzić w jakim stanie jest opakowanie.
    • jeżeli opakowanie nie uległo uszkodzeniu a stan przesyłki nie budzi zastrzeżeń należy pokwitować kurierowi jej odbiór.
    • po odebraniu przesyłki w obecności kuriera należy niezwłocznie rozpakować i sprawdzić czy urządzenie nie uległo uszkodzeniu mechanicznemu podczas transportu. W przypadku zastrzeżeń co do stanu urządzenia należy niezwłocznie spisać protokół szkody. Spisany protokół szkody należy niezwłocznie przesłać pocztą e-mail na adres biuro@gomal.pl.
    • dodatkowo najpóźniej w ciągu 24 h należy przesłać na adres e-mail biuro@gomal.pl wypełniony i podpisany formularz „Reklamacja - zgłoszenie”. Należy dołączyć zdjęcia uszkodzonej przesyłki oraz opakowania i wewnętrznych zabezpieczeń.
    • tylko spisany protokół szkody umożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie stosownego odszkodowania.
    • należy zachować oryginalne opakowanie.
    • o dalszym postępowaniu reklamacyjnym informacje będą przesyłane drogą e-mail.
  4. Odbiór towaru - dostawa realizowana za pośrednictwem sklepu gomal.pl
    • przy odbiorze przesyłki w obecności kierowcy / konwojenta należy sprawdzić , czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
    • jeżeli opakowanie nie uległo uszkodzeniu a stan przesyłki nie budzi zastrzeżeń prosimy pokwitować kierowcy/konwojentowi odbiór i zapłacić w przypadku formy płatności za pobraniem.
    • w przypadku zastrzeżeń co do stanu urządzenia prosimy o zamieszczenie odpowiedniej adnotacji na dokumencie „ Zlecenie dostawy do klienta „. W opisanym przypadku możecie Państwo odmówić przyjęcia towaru lub ubiegać się o udzielenie rabatu z tytułu odszkodowania za uszkodzenie towaru.
    • do zakończenia procedury należy koniecznie zachować oryginalne opakowanie.
    • aby otrzymać stosowne odszkodowanie należy w terminie do 5 dni od daty dostawy przesłać pocztą lub e-mailem biuro@gomal.pl. do siedziby sklepu gomal.pl wypełniony i podpisany formularz „Reklamacja - zgłoszenie”. W przypadku przyznania odszkodowania należy w terminie 7 dni przesłać pocztą lub e-mail biuro@gomal.pl wypełniony i podpisany formularz „Oświadczenie o zaniechaniu dodatkowych roszczeń„.
    • Uwaga ! Przyjęcie przez Państwa towaru bez zastrzeżeń w uszkodzonym opakowaniu powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego.
  5. Odbiór towaru - odbiór osobisty towaru.
    • odbiór towarów : PN-PT w godzinach 10-18.
    • przy odbieraniu towaru należy sprawdzić czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzenia.
    • sprawdzenie działania sprzętu nabywca przeprowadza samodzielnie po odbiorze.

 

VII Koszty dostawy.

 

  1. Koszty dostawy i specyfikacja usług:
    • dostawa firmą kurierską - opłata zależy od wagi i gabarytów zamawianych produktów. Koszty dostawy można obliczyć po dodaniu produktów do koszyka w zakładce "Twój Koszyk".
    • w koszyku możemy obliczyć koszt wysyłki.
    • transport sklepu GOMAL.pl - uzależniony jest od ilości i wartości zamawianych produktów. Podstawowe koszty dostawy przedstawia poniższa tabela.
    • transport sklepu GOMAL.pl - uzależniony jest od ilości i wartości zamawianych produktów. Jeżeli produkt nie jest objęty promocją "TRANSPORT GRATIS" to podstawowe koszty dostawy przedstawia poniższa tabela.

     

 

Specyfikacja usługi Warszaw ( strefa miejska ) Warszawa strefa podmiejska - do 30 km od centrum Warszawy
Standardowa dostawa 1 szt produktu. 59,- 79,-
Opłata za każdą następną sztukę. 10,- 10,
Dodatkowa opłata za wniesienie za każde piętro. 20,- 20,-
Dostawa lodówek o szerokości 75 cm. 80,- 100,-
Dostawa lodówek o szerokości powyżej 75 cm i lodówek dwu drzwiowych typu Side-By-Side. 130,- 150,-
Ddatkowa opłata za wniesienie lodówek o szerokości 75 cm i dwu drzwiowych lodówek typu Side-By-Side za każde piętro. 40,- 40,-
Transport zużytego sprzętu do utylizacji. 50,- ( za 1 szt ) 50,- ( za 1 szt )

 

  1. istnieje możliwość realizacji wysyłki transportem sklepu na terenie polski. Wysyłka uzależniona jest od ilości i wartości zamawianych produktów. Koszty i warunki dostawy ustalane są indywidualnie z obsługą sklepu.

 

VIII Prawo odstąpienia od umowy.

 

  1. Sklep gomal.pl w pełni respektuje prawa wynikające z Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. ( Dz.U.2014 poz 827).
  2. W terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od daty objęcia towaru w posiadanie Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów podanych poniżej.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży należy przesłać na adres: INTERMAL ( sklep Gomal.pl ), 02-137 Warszawa, ul. Radarowa 14 lub na adres e-amil: biuro@gomal.pl. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sklep zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Towarów, niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do czasu otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  5. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  6. Jeżeli Konsument wykonuje prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży po zgłoszeniu przez Konsumenta żądania rozpoczęcia wykonywania Usługi Dodatkowej przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy sprzedaży.
  7. Towar należy odesłać lub dostarczyć do firmy INTERMAL ( Sklep Gomal.pl ), 02-137 Warszawa, ul. Radarowa 14, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sklep o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży towaru, który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru , które są szacowane dla towarów o wadze do 30 kg - do 100 zł , a dla towarów o wadze ponad 30 kg do 300 zł.
  9. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  10. Nie będą przyjmowane przesyłki nadane przez Konsumentów z klauzulą " za pobraniem" .
  11. Kupującemu niebędącemu konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszym ustępie.

 

 

IX Rękojmia, gwarancja, serwis.

 

  1. Produkty sprzedawane w sklepie gomal.pl są nowe i posiadają gwarancję producenta lub importera obowiązującą na terenie Polski. Sklep Gomal nie jest gwarantem towarów. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do towaru. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji. Adresy punktów serwisowych znajdują się w kartach gwarancyjnych dołączonych do produktów lub na stronach internetowych producenta lub importera.
  2. W przypadku roszczeń z tytułu Gwarancji - zgłoszenie bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym towaru.
  3. Sklep Gomal dostarcza Produkty bez wad. Sklep jako sprzedawca odpowiada, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym Ustawą KC.
  4. Reklamacje z tytułu Rękojmi lub Gwarancji można przesłać na adres: INTERMAL, ul. Radarowa 14, 02-137 Warszawa.
  5. Pisemna reklamacja powinna zawierać: adres korespondencyjny, datę zakupu towaru lub usługi, rodzaj i opis zgłaszanej wady towaru lub usługi, podstawę roszczenia - niezgodność towaru z umową, gwarancja i kopię dowodu zakupu.

 

 

X Ochrona danych osobowych.

 

  1. Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy dobrowolnie w ramach Rejestracji, składania zamówienia jednorazowego oraz w ramach świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną lub w ramach innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca.
  2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień, świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną oraz innych celów określonych w Polityce prywatności - Załącznik do regulaminu z Serwisem Gomal.pl. Dane są przetwarzane wyłącznie na podstawie przepisów prawa lub zgody wyrażonej przez Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Klient przekazuje swoje dane osobowe Sprzedawcy dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych danych w procesie Rejestracji uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Klienta oraz uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia Klienta, w przypadku składania zamówienia bez Rejestracji Konta Klienta.
  4. Każdy kto przekaże Sprzedawcy swoje dane osobowe, ma prawo dostępu do ich treści oraz do ich poprawiania lub żądania ich usunięcia, a w przypadkach przewidzianych przepisami prawa żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych.
  5. Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z prowadzonego zbioru, w szczególności w przypadku usunięcia Konta Klienta. Sprzedawca może odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec Sprzedawcy lub naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.
  6. Sprzedawca chroni przekazane mu dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem przez osoby nieupoważnione.
  7. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy.
  8. Szczegółowe informacje w zakresie ochrony danych osobowych, udostępnione zostały Klientowi pod adresem: "Ploityka prywatności - Załącznik do regulaminu z Sersisem Gomal.pl"

 

XI Postanowienia końcowe.

 

  1. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego (kolor, proporcje towaru, itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
  2. Firma zastrzega możliwość występowania błędów w opisach towarów.
  3. Złożenie zamówienia w sklepie gomal.pl jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez firmę INTERMAL prowadzącą sklep gomal.pl. Dane są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz w zależności od decyzji Klienta wyrażonej w zamówieniu, mogą być też przetwarzane w celach marketingowych.
  4. Klientowi przysługuje prawo uzupełniania, uaktualniania, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeśli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane oraz prawo wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych dla celów marketingowych.
  5. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
  6. Wszystkie kwestie sporne dotyczące umów kupna - sprzedaży załatwiane są w pierwszej kolejności polubownie.
  7. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r..